Основним критерієм призначення суцільної заміни рейок на нові або старопридатних є такий же за кількістю одиночний вихід рейок, а також кількість дефектних рейок, як і при призначенні відповідно посиленого капітального або капітального ремонтів колій. Вид супутніх робіт, кількість елементів скріплень і шпал, які потребують заміни, визначаються за результатами огляду колії.
Суцільна заміна рейок новими, супроводжувана роботами в обсязі середнього або посиленого середнього ремонту колії, виконується в період між посиленими капітальними ремонтами безстикової колії із залізобетонними шпалами на ділянках з грузонапряженностью більше 50 млн. Ткм брутто / км на рік. Вона включає в себе суцільну заміну рейок і скріплень і комплекс робіт в обсязі посиленого середнього або середнього ремонтів колій.
Суцільна заміна рейок старопридатних на ділянках проведення посиленого середнього ремонту на залізобетонних шпалах у випадках, коли на фронті робіт є ділянки з рейками з сумарним виходом в гостродефектні. У цьому випадку на ділянках заміни рейок проводиться заміна дефектних скріплень.
Суцільна заміна рейок старопридатних на ділянках з рейками типу Р65 без термічної обробки або типу Р50 і легше і здоровим шпального господарством і баластних шаром. У цьому випадку заміна рейок супроводжується підйомного ремонтом колії.
Додаткова суцільна заміна рейок в кривих ділянках новими або старопридатних призначається за величиною бічного зносу їх головки, регламентованої Інструкцією з поточного утримання залізничної колії і супроводжується підйомного ремонтом або планово-попереджувального виправкою.
Суцільна заміна металевих частин стрілочних переводів повинна збігатися в часі з суцільною заміною рейок.
Залиште свій номер телефону, наш фахівець зв'яжеться з вами вже за 15 хвилин!
ПЕРЕДЗВОНИТИ