Капітальний ремонт переїздів в основному виробляється в комплексі з посиленим капітальним, капітальним, посиленим середнім або середнім ремонтами колій. При цьому конструкція верхньої будови колії в зоні переїзду повинна, як правило, бути такою ж, як і на підходах до нього. При капітальному ремонті переїздів виконуються наступні роботи:
заміна настилу, конструкція якого встановлюється Інструкцією з експлуатації залізничних переїздів МПС Росії, а також типовими проектами;
приведення, при необхідності конструкції колії на переїзді у відповідність з конструкцією на підходах;
заміна негідних і дефектних шпал;
очищення забрудненого щебеню в зоні переїзду або постанова колії на щебінь або сортовані гравій з доведенням баластної призми до розмірів, встановлених для даного типу верхньої будови і доведення настилу до необхідної позначки;
ремонт автомобільних підходів до переїзду з виправкою профілю і, при необхідності, з розширенням проїжджої частини;
заміна огорож на типові, їх ремонт і фарбування; заміна всіх дерев’яних шпал на переїзді на нові 1 типу; очищення та ремонт, а при необхідності влаштування водовідвідних та водопропускних споруд земляного полотна залізничної колії і автомобільних підходів до переїздів в межах смуги відведення;
заміна ручних і нетипових механізованих шлагбаумів на типові, ремонт існуючих
механізованих і автоматичних шлагбаумів;
роботи по поліпшенню видимості для машиністів поїздів і водіїв автотранспорту на
підходах до переїзду;
ремонт і фарбування колійних і сигнальних знаків і пристроїв на переїзді;
поліпшення освітлення та благоустрій прилеглої території.
ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ?
Залиште свій номер телефону, наш фахівець зв'яжеться з вами вже за 15 хвилин!