Будівництво, ремонт та обслуговування залізничних колій по Україні

Капітальний ремонт колії включає:

— оздоровлення земляного полотна з лікуванням хворих місць в ліквідації безодень, баластних корит, осідань, зсувів, обвалів, осипів і т.д .;

зрізання гребенів на узбіччях, виправлення і досипання укосів і узбіч, розширення земляного полотна в місцях недостатньої його ширини, при зміщенні осі колії щодо осі земляного полотна і при посиленні баластної призми. Роботи по ліквідації глибоких баластних корит, зсувів та інших складних деформацій земляного полотна виконують за окремими проектами і кошторисами, як правило, за рік до капітального ремонту колії;

  • відновлення і ремонт всіх водовідвідних і дренажних пристроїв;
  • відновлення і ремонт всіх захисних і укріплювальних споруд земляного полотна;
  • відновлення і ремонт регуляційних і захисних споруд, досипання і зміцнення конусів, розчищення русел малих і середніх мостів і труб;
  • ліквідацію окремих негабаритних місць: під колійопроводами, у пасажирських платформ та інших споруд, розташованих біля головних колій, розсунення колійна станціях в обсязі, встановленому проектом;
  • суцільну зміну рейок і скріплень новими, більш потужного або того ж типу, але не лікування типу Р-50 (як правило, довжиною 25 м. Або звареними тинами безстикової колії);
  • суцільну зміну шпал новими залізобетонними або дерев’яними з доведенням їх кількості до встановленого для даного типу верхньої будови і з посиленням колії в кривих радіусом 1200 м. І менше, а на ділянках зі швидкостями руху понад 120 км. / Год. радіусом 2000 м. і менше. На ділянках із залізобетонними шпалами капітальний ремонт може проводитися відповідно до міжремонтних термінів без суцільний зміни шпал, якщо термін їх служби не закінчиться до чергового капітального ремонту. На лініях з грузонапряженностью понад 75 млн. Ткм. / Км. брутто одного колію в рік в окремих випадках капітальний ремонт, що виконується відповідно до міжремонтних термінів, може проводитися без суцільний зміни дерев’яних шпал, коли їх стан забезпечує нормальну роботу колій до чергового капітального ремонту. На лініях з грузонапряженностью нижче 25 млн. Ткм. / Км. брутто одній колії на рік і на окремих напрямках за вказівкою Головного управління колії допускається часткова укладання старопридатних відремонтованих шпал, що забезпечують за своїм станом нормальну роботу їх на весь період до чергового середнього ремонту колій;
  • очищення щебеневого баласту на глибину не менше 20-25 см, оновлення забрудненого азбестового і гравійного баласту на глибину не менше 15 см. Під шпалою (піднімання або заміною) або постановку шляху на баласт з більш високою несучою здатністю (щебінь, сортовані гравій, азбестовий баласт) з доведенням розмірів баластної призми до встановлених для даного типу верхньої будови; приведення в поперечному профілі поверхні баластної призми на двоколійних і багатоколійних лініях до одного рівня, якщо ремонтуються всі колії (якщо ремонтуються не всі колії , то різниця в рівнях головок рейок суміжних колій, ремонтується і не ремонтується, не повинна перевищувати 10 см., а в окремих точках 15 см.); очистку і поповнення або заміну баласту між коліями на двоколійних ділянках на глибину не менше 15 см. від поверхні баластної призми, а на багатоколійних ділянках на ту ж глибину, що і під шпалами. Витрата баласту встановлюється проектом;
  • заміну стрілочних переводів новими типу, відповідного типу укладаються рейок, із суцільною зміною перевідних брусів, з очищенням щебеневого баластного шару на всю глибину або постановкою на щебінь, сортовані гравій, азбестовий баласт і з повною виправкою стрілочних переводів за затвердженими епюрах;
  • закріплення колії від угону;
  • установку на електрифікованих лініях і ділянках типових ізолюючих стиків, обладнаних автоблокуванням, з металевими накладками, постановку рейкових стиків на графітову мастило, а там, де це потрібно установку стикових з’єднувачів;
  • ремонт наявних і установку нових колійних рельсосмазиватели;
  • заміну рейок і зрівняльних приладів на мостах новими;
  • суцільну зміну мостових брусів, виправлення і приведення мостового настилу до встановленого типу на всьому протязі моста. Якщо стан мостових брусів не вимагає суцільної зміни, то може проводитися одиночна заміна брусів з ремонтом залишаються на мосту; под’емкі мостів малих прольотів згідно нової позначці головки рейок і пристрій відводів колій до мостів великих прольотів;
  •  інструментальну виправку всіх кругових і перехідних кривих, пристрій перехідних кривих до круговим кривим при радіусі 3000 м. І менше, а на ділянках зі швидкісним рухом до кривих всіх радіусів; поліпшення сполучень кривих, подовження і пристрій прямих вставок
    між кривими;
  • виправлення викривлень поздовжнього профілю згідно з проектом з пристроєм кривих в вертикальній площині, що сполучають суміжні елементи профілю, радіусом 10 000м. і в важких умовах не менше 5000 м .;
  • ремонт і приведення в порядок переїздів і прилеглих до них підходів доріг на відстані 50 м. В кожну сторону від крайніх колій, але не далі меж смуги відведення, при необхідності розширення проїзної частини; укладку на переїздах I та II категорій і на інших особливо діяльних переїздах, а так само на ділянках із залізобетонними шпалами залізобетонних настилів, а на інших переїздах — дерев’яних настилів типової конструкції; ремонт або перебудову пішохідних доріжок; очистку і ремонт, а при необхідності пристрій знову водовідвідних і водопропускних споруд; заміну ручних і нетипових шлагбаумів типовими механізованими; ремонт механізованих і запасних шлагбаумів, переїзних будок, огорож,
    габаритних воріт, попереджувальних знаків, пристроїв освітлення;
  • ремонт наявних, поповнення відсутніх і заміну нестандартних колійних і сигнальних знаків з пристроєм типових разеток;
  • пристрій типових верстатів для зберігання покілометрового запасу рейок і укладку передбаченого нормами покілометрового запасу матеріалів верхньої будови колії.

ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ?

Залиште свій номер телефону, наш фахівець зв'яжеться з вами вже за 15 хвилин!

ПЕРЕДЗВОНИТИ