очищення щебеню в шпальних ящиках і у торців шпал (на 10 см. Нижче підошви шпал) в місцях виплеск, суцільну підбиття всіх шпал і перевідних брусів з виправкою місцевих просідань. Витрата баласту встановлюється на основі натурного обстеження, в середньому він не повинен перевищувати при щебеневому баласті 100 м3і при інших видах баласту 250 м3 на 1 км;
при заміні непридатних шпал і перевідних брусів новими і відремонтованими;
витрата шпал встановлюється на основі натурного обстеження, в середньому він не повинен перевищувати 200 шт. на 1 км .;
одиночна заміна дефектних скріплень, шпал легких типів і негідних, заміну забрудненого баласту, оновлення графітової мастила, ремонт стикових з’єднувачів і т.д .;
разгонка або регулювання зазорів, поповнення відсутніх протиугонів для забезпечення
повного закріплення колії від угону;
одиночна заміну дефектних рейок і скріплень з доведенням кількості скріплень до повної норми; мастило і підтягування всіх болтів;
перешивання колії в місцях відступів від норм і допусків, постановку шпал по мітках,
зачистку задирок на шпалах;
виправка кругових і перехідних кривих за розрахунком, виправку перекладних і застрелочних
кривих;
обробка баластної призми;
очищення всіх водовідвідних споруд, зрізання і планування узбіч земляного полотна;
очищення рейок і скріплень від бруду;
ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ?
Залиште свій номер телефону, наш фахівець зв'яжеться з вами вже за 15 хвилин!