Будівництво, ремонт та обслуговування залізничних колій по Україні

Середній ремонт залізничних колій включає

  • очищення щебеневого баластного шару на глибину не менше 20-25 см, оновлення забрудненого азбестового, гравійного, черепашкового, піщаного баласту на глибину не менше 15 см під шпалою (піднімання або заміною) або постановку колії на баласт з більш високою несучою здатністю (щебінь, сортувальний гравій, азбестовий баласт) з доведенням розмірів баластної призми до встановлених для даного типу верхньої будови; на ділянках з інтенсивним засміченням баласту укриття щебеневої призми в районах Уралу та Західного Сибіру азбестовим баластом, а в районі Донбасу черепашкою. Витрата баласту встановлюється на основі натурного обстеження баластного шару і аналізу відібраних проб, а при перекладі колії на щебеневу основу — проектом;
  • заміну непридатних дерев’яних і залізобетонних шпал і ремонт шпал, що залишаються в дорозі, з тим щоб виключити необхідність їх одиночної заміни не менше ніж на два роки вперед; доведення кількості шпал до встановленого для даного типу верхньої будови, посилення колії в кривих радіусом 1200 м. і менше, а на ділянках зі швидкістю руху більше 120 км. / год. радіусом 2000 м. і менше;
  • одиночну зміну дефектних рейок і скріплень, доведення кількості скріплень до повної норми; розгонку або регулювання зазорів; поповнення протиугонів для забезпечення повного закріплення колії від угону;
  • зміну і ремонт зношених металевих частин стрілочних переводів, зміну негідних і ремонт залишаються в колії перевідних брусів, очищення щебеню під стрілочними переводами або постановку стрілочних переводів на щебінь, сортовані гравій, азбестовий баласт або оновлення азбестового, черепашкового, гравійного або піщаного баласту на глибину не менше 15 см. під перекладними брусами;
  • виправлення подуклонкі рейок, перешивку і виправку колії, зачистку задирок на шпалах;
  • установку осей колій на перегонах двоколійних і багатоколійних ліній по габариту, за винятком ділянок, що вимагають досипання земляного полотна і перебудови споруд;
  • виправку кругових і перехідних кривих за розрахунком, пристрій перехідних кривих до круговим кривим при радіусі 3000 м. І менше, а на ділянках зі швидкісним рухом на кривих всіх радіусів, якщо це не вимагає досипання земляного полотна і перебудови споруд; виправку стрілочних переводів по епюрі, а так само застрелочних кривих;
  • зміну негідних мостових брусів і ремонт брусів, зупинених в дорозі, зміну зношених частин зрівняльних приладів на мостах та предметiв особистого вжитку;
  • ліквідацію глибин, зрізання гребенів на узбіччях, планування узбіч, часткове виправлення укосів;
  • ремонт і очистку водовідвідних і дренажних пристроїв, захисних та укріплювальних споруд земляного полотна, розчищення русел малих і середніх штучних споруд, ремонт конусів мостів;
  • перебирання ізолюючих стиків, відновлення графітової мастила, ремонт і поповнення рейкових з’єднувачів;
  • ремонт і приведення в порядок переїздів і прилеглих до них підходів автогужових доріг;
  • поповнення відсутніх, ремонт наявних і заміну нестандартних колійних і сигнальних знаків;
  • ремонт верстатів для зберігання покілометрового запасу рейок і поповнення покілометрового запасу матеріалів верхньої будови колії.

ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ?

Залиште свій номер телефону, наш фахівець зв'яжеться з вами вже за 15 хвилин!

ПЕРЕДЗВОНИТИ